close
S.O.S. 歌:ABBA (蛋糕上的草莓主題曲)

Where are those happy days
They seem so hard to find
I tried to reach for you
But you have closed your mind
Whatever happened to our love?
I wish I understood
It used to be so nice
It used to be so good

*So when you're near me
Darling can't you hear me S. O. S.
The love you gave me
Nothing else can save me, S. O. S.
When you're gone
How can I even try to go on?
When you're gone
Though I try how can I carry on? *

You seem so far away
Though you are standing near
You made me feel alive
But something died I feel
I really tried to make it out
I wish I understood
What happened to our love
It used to be so good (*repeat*)

快樂的時光哪裡去了
似乎很難找回來
我試著向你伸手求援
但你卻把心門關上
我倆的愛究竟怎麼了?
但願我能明白
它曾經是那麼美好
它曾經是那麼美好

*當你靠近我時
親愛的,你是否聽見我的求救信號
除了你給我的愛
什麼都無法救我,S. O. S.
當你離去
我怎麼試著活下去
當你離去
雖然我試過,但我怎麼過下去? *

你似乎非常的遙遠
雖然你就站在旁邊
你使我充滿活力
但我感覺到有些事物已經逝去
我很想試著去了解
但願我能明白
我倆的愛究竟怎麼了?
它曾經是那麼美好(*反覆*)


arrow
arrow
    全站熱搜

    kkkd0101 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()